fredag 10. september 2010

et øyeblikks uoppmerksomhet

Jeg har lenge gått og irritert meg over fargen vi har på badet, jeg hadde lyst på offwhite, men den ble nærmere gul.... Så før larsen dro på jakt, ba jeg han sette frem spannet med lysegrå maling som vi hadde til overs fra gangen, og tenkte jeg skulle prøve med den inne på badet.


Lite visste jeg at jeg hadde en god hjelper også! For i går, da jeg ba Oskar om å være så snill å gå på badet for å kle av seg, fikk han tydeligvis en god idé. istedenfor å kle av seg, tok han av seg sokkene og klev oppi badekaret. Der stod også 10 liter spannet med lys grå maling........


Halve veggen, badekaret, armaturet, dusjforhenget, oskar.......alt var lysegrått!!!! samt et malingspann fullt av vann...... alt dette på noen å minutter!!! der fikk mamma igjen for å slarve i telefonene og kommandere han alene på badet..... jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. det positive er at det er på badet, i badekaret, og vannbasert maling. til og med sense maling var det, så ikke sååååå skadelig...til og med tunga til oskar var grå, for han hadde gnidd hendene i munnen.


Som om ikke det var nok, så hadde han blandet ut malingen med ansikts rensen min fra La Prairie!!!




Han var såååå fornøyd med det utførte arbeidet... Fikk desverre ikke tatt noe bilder, da mor ble så sint at hun ikke tenkte klart:) en mms ble det til besteforeldre og far på jakt.. tror nesten Oskar smilte på bildet.....


Legger heller ved noen bilder av bad jeg drømmer om.













(hadde vi lagt fliser på hele badet, hadde ikke dette skjedd...så vet akkurat hvem som skal få skylden;))

ha en super dag

klem H

1 kommentar:

  1. så morro da har du fått opplevd det oxo :) neida huff det er nok ikke morro i kampenshete kan jeg tenke meg. Sender også samtidig en stor klem til dere fra oss i havna :) klem Cecilie

    SvarSlett