lørdag 28. august 2010

Nye ting til det nye gutterommet

Ja, når jaktsesongen er over for far i huset, skal vi i gang med prosjekt rombytte... vi er 4 personer i en 3 - roms leilighet, så nå må guttene få det store soverommet. Eldstemann har jo hatt eget rom hele tiden, men minstemann er inne hos oss...fortsatt!!!! ( har en mistanke om at han fortsatt kommer til å ligge sammen med oss uansett hvor mye nytt rom han får:) men det er koselig det, får nyte kosen mens jeg kan)

Ihvertfall har jeg jo gjort meg opp en mening om hvordan jeg vil har det, og begynt å kjøpe inn litt småting her og der, samt funnet noen gamle ting som skal brukes.....jeg gleder meg sånn, det skal bli kult! Et skikkelig gutterom for lek og spill.



Et kult lite bilde fra den danske designeren Poul Pava (kjøpt hos Ting), bare elsker de barnslige kule bildene hans. Ønsker meg et stort et med kjærestepar i rosa toner for å ha i stua.



Elghode fra Sprell som Oskar fikk i bursdagspresang fra Tante Elin og co, det er så mye kulere i virkeligheten, Oskar elsker det. (han som gleder seg til å bli stor så han kan være med pappa å pange reinsdyr..skal tidlig krøkes for god jeger å bli:)




Den blå postkassen fra Bruka Design (kjøpt hos Ting). Guttene synes det var kjempestas å få postkassen, og gleder seg til masse brev og beskjeder...( vurderer nesten å kjøpe en i lysegrå for å ha i gangen jeg, synes de er så fine, kan jeg legge posten til Larsen i når han er borte)

Ellers så skal vi prøve å få til mulighet for 4 sengeplasser der inne, så vi kan ta imot besøk uten å omorganisere hele leiligheten. Guttene får enten hver sin seng med ekstraseng under, eller en køyeseng + daybed med ekstra seng under, får se hva romløsningen ender i....

Gleder meg til å sette i gang ihvertfall, vi har jo bare snakket om det i halvannet år;)

klem H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar