søndag 29. august 2010

Gave og Interiørmessen 2010

På lørdag var jeg i Lillestrøm for å besøke Gave og interiørmessen.....trosset dårlig vær, vond hals og vonde bihuler og hev meg på toget sammen med magdalena og snuppa:) Gledet meg skikkelig til å se julepynten (nesten ikke lov til å si det ennå, men gleder meg til å ta ned all den fine julepynten min fra loftet)....




Jul hos Krasilnikoff

Jeg må si jeg personlig likte vår messen bedre, men det var mange med kjempefine stands, og noen av mine favoritter er miljøgården, udesen, house doctor, pip studio ( var der for første gang, og har så mye lekkert), bloomingville, rice, green gate,bruka design, lisbeth dahl, nordal, au maison og krasilnikoff.




Green Gate

Drømmestolen fra House Doctor


Bruka Design


Ønsker meg den hjorten jeg


Lea - en leverandør jeg ikke har hørt om før, som hadde mange fine interiørdetaljer, samt lekre øredobber.


Det er herlig å å gå rundt å se, og drømme seg bort. Hvem drømmer vel ikke om å starte den lille koselige interiør butikken med alle de fine leverandørene...når jeg vinner i lotto skal jeg invitere til åpningsfest:)

PIP Studio - en av min favoritter, ønsker meg hele serviset + tapet

Ha en super dag:)

klem H

1 kommentar:

  1. der var det mye fint ja godt jeg ikke var der , flott du var i stolen den kledde du :)

    SvarSlett