søndag 25. juli 2010

strikkedilla

Ja, tenk at jeg skulle få strikkedilla! Nå skulle håndarbeids læreren fra barneskolen sett meg. da vi fikk i oppgave å strikke en lue, klarte jeg nesten ikke strikke ett pannebånd en gang....
men her er ihvertfall resultatet, og jeg er ganske stolt altså, så nå blir det julegaver og kanskje et lite "utsalg" utover høsten.

Hengte på små lapper med vaskeanvisning på, så ser det litt ordentlig ut når det skal pakkes inn:)

Skal også være noen små knapper eller annen dekor på der man putter det i hverandre, men det kommer på når jeg vet hvem som skal få de forskjellige:)



Vi får se hvor lenge det varer.....kjenner at jeg har lyst til å prøve på
voksenskjerf også, men da skal jeg strikke med tykke pinner og tykt garn, for har ikke den største tålmodigheten ( når det gjelder strikking altså)
det føles godt å være kreativ
klem H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar