søndag 25. juli 2010

sommerferie del 2 - bryllup i lofoten

nå sto Lofoten for tur!
Etter å ha vært sikker på at flymotoren fusket et par ganger, landet vi trygt i Bodø. Fly pleier visst å bremse litt når det går for fort i lufta...(kunne da vel ikke jeg vite, som satt kritthvit i fjeset og var klar for den sikre død) sånn er det å ha flyskrekk....
Etter litt småshopping og kos i Bodø by var det klart for fergen til Moskenes. Blå himmel og knall sol, kan man ønske mer...
etter å ha innlosjert seg i det koselige gamle huset vi hadde fått låne, gikk vi bare rundt og gjorde oss kjent i Å, kanskje ikke verdens navle, men et nydelig sted, og hjemstedet til brura:) Torsdagen gikk med til min nye hobby....Larsen var nemlig opptatt med div. bryllupsforberedelser, så jeg hang litt på nærbutikken og sladret med
damene som jobbet der. Da fikk jeg ideen om å prøve noe nytt for å få utløp for det kreative, nemlig strikking - kommer eget innlegg, for jeg er så stolt av meg selv:)
fredag morgen var det duket for fisketur for alle gjestene. Det måtte en trønder til for å dra den største fisken for å si det sånn:)

veldig stolt av fisken min!



Å


3. juli ga Magdalena og Stefano sitt ja til hverandre, og Olivia ble døpt. vakker liten familie.

Vakkert bryllup med god mat/drikke, tårer og latter, akkurat slik det skal være.

Larsen glemte solbrillene sine ( godt gjort siden jeg har kjøpt intet mindre enn 5 par til han de siste årene), men var veldig kjekke i smokingen sin....hmmm, lurer på om det noen gang blir vår tur?


Reine

fashion traktor i bodø

kunne ikke sagt det bedre selv

Nattoget fra Bodø til Trondheim var ikke så værst, men hva er greia med at man må fly innom oslo før man lander i trondheim???
klem H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar