tirsdag 8. juni 2010

Sex and the city premiere.....

Jeg boblet nesten over av forventning før filmen, masse kjendiser, rød løper og ikke minst
mine favoritt jenter fra Tv: Carrie, Samantha, Charlotte og Miranda.....
Og for noen damer.....det var en fashion-fest uten like, selv om
storyen kanskje var litt tynn......




Jeg bare elsket det når Carrie møtte Aidan, i Dior topp og stort skjørt, og han
så bedre ut enn noen gang *smelt* .....ja, elsker SATC like høyt fortsatt...
til helgen skal jeg kose meg med boxen etter ungene har lagt seg....
Festen etterpå var like bra, i thought i died and went to cupcake heaven......



Det var cupcakes overalt, og gutta fra paradise hotel stod i smoking og serverte damene.


Masse vakre mennesker og lekre kjoler og sko,
dette var min favoritt:




en helt nydelig kjole som lyste opp i mengden




Takker Sarah og Sissel som tenkte på meg da det ble en billett til overs,

jeg storkoste meg!





klem H

1 kommentar:

  1. Fine dere er! Gleder meg til å se filmen! Tror det blir babykino til uken:)

    SvarSlett