onsdag 2. juni 2010

FØRPREMIERE:)

Er så utrolig fornøyd i dag!!!
Sent i går kveld fikk jeg en sms fra en venninne som lød:

"Sarah har en ekstra billett til i morgen, vil du være med?"

Vi snakker sarah natasha Melbye og kjendispremieren på Sex and the city 2!!!!
ååååå, ble så glad. Hadde fått tak i billetter til i m orgen og den " vanlige" førpremieren, men nå er det kjendispremieren med fest og full pakke....artig for sånne vanlige dødlige som meg:)

har funnet frem Carrie blomsten, og tar på meg kjole, så får vi se om noen vil ta bilder av meg;) Gleder meg ihvertfall helt sinnsykt til å se filmen, og ikke minst gjenforenes med Aidan!!!

*sukk*

klem H

2 kommentarer:

  1. WOW!!!
    Håper du får en super kveld, Snuppa!
    Jeg vil ha fullt referat i morgen... ;O))))
    Klem

    SvarSlett
  2. Kanskje Fosna-Folket er der og tar bilde av sin "etterlengtede" Stjerne!?! ;O))

    SvarSlett