mandag 14. juni 2010

engler, en madonna og nye funn..

da var mandagen over, og den var fin:)
for i dag har det kommet nye skatter inn i leiligheten.
Vil også vise frem et bilde jeg lagde med Oskar som
hoverdperson.
i tillegg til hjerter, er jeg også veldig glad i engler,
og englevinger.
bildene av Oskar er tatt hos fame-fotografene. Jeg har bare
printet ut på tynt papir og brukt decoupage lim over
og under. Div. struktur maling og servietter.


disse englevingene fant jeg på en liten gårdsbutikk i nevlunghavn,
Othilies gårdshandel, hun har også en kjempefin
blogg som er verdt å titte innom:
det blir nok en tur innom henne igjen i løpet av sommeren...
gleder meg allerede.
dette bildet ble tatt en dag vi var på tur i frognerparken,
og tok en lunsj inne på by museet.
Der inne står denne fine madonna statuen!
Severin måtte jo hilse på:)


dette fine syskrinet fant jeg på finn.no for noen dager
siden, og i dag fikk jeg det levert på døren
av alle ting. Snakk om service!
300,-
synes jeg gjorde et varp.
Den gamle eieren gadd ikke rydde ut av det heller,
så lå masse gamle knapper og mønstre oppi.


I dag kom det også et gammelt spillebord inn i stuen. Har ønsket meg et sånt, og svigermor har et som jeg kanskje kunne få. Men så holder Larsen på å pusser opp et rom for en gammel nabo, og hun ville han skulle kaste det for henne, men klok som han var, tok han det med hjem til min store GLEDE!




fikk også et gammelt skrivebord av henne, som jeg skal pusse og male, så det kan bli Severin sitt når vi får ut fingeren og får pusset opp rommet til guttene.

Det har vært en fin dag her i smestadvilla'n. Håper dagen i morgen blir like fin.

klem H

1 kommentar:

  1. Så fint det bildet av Oskar!
    Flink du er! :)))
    Og nydelige englevinger...

    Ha ha... På tide med litt mimring fra glans-dagene og gamle danse-tider! ;O)
    Skulle absolutt hatt noen av videoene...
    Kanskje vi får mimret litt hvis dere skal overnatte her, før dere drar vidre nordover.

    Klem

    SvarSlett