torsdag 10. juni 2010

Blogging og nye livsepoker....

www.shabbyblog.com, her var det mye fint å pynte opp bloggen sin med:) Fikk inspirasjonen fra min gode venninne Camilla sin blogg ( www.lillecille.blogspot.com). Den har jeg fulgt den siste tiden, og synes det er så koselig å lese om hvordan de har det osv. Synd jeg ikke startet med dette før.... ( ps camilla: tenkte på ravnkloa showet vårt her om dagen, vi skulle fått til en latter, vin og gode minner kveld en gang, burde fått tak i opptak av "showene" våre)

Håper min familie og mine venner synes det er koselig å lese min blogg også!

I går hadde vi skoleavslutning, tenk at Severin allerede har gått ferdig 1.klasse. Det er helt sprøtt å tenke på. Elevene sang og lekte, mens vi foreldre satt vel egentlig å lurte på hvor tiden ble av...rart å ha en straks 7-åring i huset.


I dag har barnehagen hatt sin sommerfest, og der ble det markert at Oskar nå skal begynne på stor-barn avdeling, og de hadde laget stor forestilling med rytme-egg og dans...


jeez....de flytter vel ut før jeg vet ordet av det.... merker at man må huske å sette av tid til å bare kose seg skikkelig med barna midt i den hektiske hverdagen, så de husker hvor godt det var å være barn ( slik som jeg gjør). Synes vi rusher så altfor fort fram...

Tror jeg skal gå å gi gutta en skikkelig god klem med en gang... (Severin sier nok bare ÆÆÆSJ, og Oskar sier MEEEER)

Ønsker alle en riktig god kveld.

klem H






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar