mandag 21. juni 2010

Award

Nå har jeg fått min første award fra kjære Camilla i Trondheim ( www.lillecille.blogspot.com), det var veldig koselig...er litt usikker på hva man skal gjøre, men har jeg rett, så skal man skrive 7 ting om seg selv.

Her er 7 mer eller mindre interessante ting om meg:

- jeg var med i NM i discodans i 1994, og der vant jeg min første sydentur

- har gått opp til Mount Everest basecamp (vil jeg for alltid huske)

- elsker vaniljekaffe

- har jobbet som "bud-girl" for budweiser (in the good old days)

- er født på Oppdal

- elsker accessoirer (må få tak i stjerneskjerfet fra becksöndergaard)

- har hatt knall rødt, tropisk grønt og lilla hår ( men ikke samtidig)

og nå er det slik at man skal sende den videre? i så fall vil jeg gjerne sende en award til de bloggene jeg følger med på og som jeg synes er fine:

www.othiliesgaardshandel.blogspot.com

www.villalykke.blogspot.com (kom igjen da)

www.frurosashjem.blogspot.com

www.emmelines.blogspot.com

Camilla: har jeg gjort dette riktig?

Ønsker alle en god natt

klem H

1 kommentar:

  1. Åå så snill du er :) Jeg skal se hva jeg får til;) men så er dte ikke mange dagene siden jeg skrev 7 ting om meg selv så jeg bør kanskje vente litt så jeg ikkje kjeder dere for masse;))

    klem

    SvarSlett