tirsdag 11. mai 2010

Tjo hei

da var jeg tilbake....

På lørdag sprang jeg Holmenkollstafetten, må si jeg er stolt av meg selv altså.
Det morsomme er jo at jeg trodde jeg sprang fortere enn hva jeg egentlig gjorde, vanligvis er det omvendt...men men, blir bedre til neste år. Og så var det så gøy, ikke minst festen etterpå. Det var ikke så gøy på søndag:)

De bildene av mine gaver til Olivia kommer når de kommer de, er jo så innmari treg med å få lagt over bilder. Men Maggie ble fornøyd med vimplene ihvertfall. Resten ligger hjemme ennå.

Tilbake til blomster forresten, Lars-Åge ga meg 20 knæsj rosa roser som belønning for god innsats på lørdag, det var koselig. Elsker roser for tiden, har de over alt, både levende og plast/papir varianter....







Håper alle har en fin dag, vi skal ha dugnad på skolen, og gjøre den fin til 17. mai.

Klem H

1 kommentar:

  1. Olivia elsker sine nydelig vimpler fra tante Hege! :) gleder meg til å henge de opp en smart sted på sommet hennes! Og vi gleder oss veldig til resten av gaven:) spent!

    SvarSlett