tirsdag 11. mai 2010

Prosjekt bad....

Nå sitter jeg å tråler finn.no etter en gammel sjenk jeg kan forvandle til servantskap.... siden vi ikke gidder å pusse opp badet til 2010 standard, skal vi gjøre det skikkelig shabby OG chic't:)......med enkle midler. Inni hodet mitt blir det veldig koselig og fint ihvertfall!

Begynner å male det grått i første omgang ( siden vi har så mye gråmaling igjen etter litt feilkjøp:), over flisene tenkte jeg lage et sjablon mønster over det hele med lysere grått eller hvitt, det gamle speilet blir erstattet med ett stort hvitt speil med romantisk ramme. Servant kjøper vi på IKEA. Lamper er jeg ikke sikker på og hyller vil det også bli. Kunne ønske jeg fant noen løveføtter jeg kunne festet på badekaret:)

Sånn som badet er per i dag, så liker jeg det IKKE!
Høres ikke dette ut som en god plan? Det synes ihvertfall jeg:) Så får vi se om det blir gjort noe med det da....har alltid drømmer og planer om ting, så ender det med ingenting.

God natt!

klem H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar