torsdag 27. mai 2010

Jentehelg på smestad!!!

Da er det klart for innrykk i smestadvilla'n:). Ina, Trine, Renate og Marianne kommer i morgen og skal være hele helgen... Da blir det skravling, drinker, fest og fjas for alle penga. Gleder meg sånn!!! Må huske å legge champagnen på kjøl og kjøpe masse jordbær...nam nam nam






Må jo også fortelle at vi var i nydelige Nevlunghavn sist helg, og guttene BADET i sjøen...var så deilig. Ble til og med solbrent på skuldrene ( jeg som er så opptatt av smøring).

Ellers har jeg fått hilst litt på Olivia, den vakre jenta til Magdalena og Stefano. Hun er bare så nydelig, og så glad for at hun likte vimplene jeg lagde ( bilder kommer).

Må legge med noen stemningsbilder fra NY også, som jeg savner den byen. Skulle tro jeg hadde bodd der eller noe, men den satte så store spor i meg, at jeg tenker på den hver dag....





Håper Hege og familien koser seg i Tyrkia, at Gry har det bra med magen sin, at Pappa og Sissel har det fint på Brekstad, at Mamma og Villy koser seg om de nå er på Oppdal eller Mølnbukta, at Elin kanskje kommer innom i løpet av helgen og sier hei, og at alle dere andre får en kjempefin helg.

klem H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar