tirsdag 20. april 2010

male male male

nå har jeg malt første strøk på oskars nye seng. I det siste har det konstant stått et eller annet midt på stuegulvet som holder på å bli malt....hvitt selvfølgelig. men nå er det på tide med litt farger, så har invitert rosa og grønt nå....

Fått kjøpt siste stol til spisebordet også, en old stockholm fra Italian house ( fikk den for 600,- på finn.no)med armlener. Den var så fin:) Elsker finn.no, der har jeg funnet mange skatter, ink. sengen til Oskar:) Skal legge ut litt bilder når jeg bare får kommet meg litt i gang. Men skal ihvertfall male den i en kontrastfarge i fht det lyse....kanskje cerise eller noe.. Loppemarked sesongen er i full gang, men hvor mye skal man skvise inn i den lille leiligheten vår???? kanskje bare litt til...

På jobb er det full rulle, med jan thomas og make up academy. I dag fikk jeg også deilige produkter fra shiseido, ansiktsvann og fantastisk øyekrem. Vil legge inn litt om de mange herlige produktene vi har på jobben. Sjekk emh.no så skjønner du hva jeg snakker om.

Hadde egentlig planer om å liksom få til en skikkelig kul blogg, men nei, tror heller den blir koselig, for familie og venner, og de som ellers måtte sjekke den ut

Ha det fint.

klem H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar