fredag 23. april 2010

Helg!

Endelig er det fredag og helg!....håper på masse deilig vær, og kanskje magdalena og stefano får babyen sin??? Termin i morgen.

Ellers surfer jeg rundt på finn.no og leter etter skatter. Det siste jeg er på utkikk etter nå er en gammel skolebenk til guttene, synes de er så sjarmerende...
Tror nok Larsen må ut å kjøre en tur ja, for de jeg har funnet ligger et par timer unna oslo...nå blir han sikkert glad;)



I dag får vi også etterlengtet besøk fra Vestby, av søster og Teodor. Nå er det så lenge siden jeg har sett de, så gleder meg skikkelig, barna og!




Var også oppom kontoret på jobben isted og hentet en gave jeg hadde fått fra chanel-Ida, den grønne lakken fra chanels sommer kolleksjon:) Den er så kul. Og da må jeg jo nevne at søte Nina Sofie fra Max Factor ga meg en ny eyeliner og! veldig glad for det altså. Må også nevne årets kuleste neglelakk, chanel 505 - particulière, folk er gale, parfymeriene skriker etter mer mer mer, tror ikke det har vært så stort oppstyr siden filmstjernene viste neglelakker på 30 - tallet.






Til slutt må jeg jo legge med en liten collage av guttene da, synes den var litt søt.
Ha en super helg alle sammen.



Live - Love - Laugh

klem H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar